UTE NU!!!

#1GYM2019 TRÄNINGSPROGRAM för dig som styrketränar och vill ha ett eget träningsprogram att följa för att motiveras och utvecklas i din träning.

Bakgrunden till ISHAPEME bygger på erfarenheter och efterfrågan från PT klienter och medlemmar från mitt arbete som personlig tränare och kostrådgivare både på gym samt pt-onlinetjänst. Efterfrågan på varierande styrketräningsprogram är stor bland gymtränande, både för att få förbättrade resultat och för att hitta motivation och glädje i träningen.

ISHAPEME vänder sig till dig som är bekant med styrketräning och gillar att träna på gymmet men som är osäker på vilka övningar du skall utföra. Det vänder sig till dig som vill ha ett eget träningsprogram att följa så du vet att du på sikt har möjlighet att få de resultat du vill och att du har vetskapen att du utvecklas framåt i din träning.

Många tränande tar sig till gymmet och utför slumpmässigt valda övningar från gång till gång. Lite vad man känner för just då… Självklart är all träning bra, men för att uppnå ett bra resultat av din träning bör du träna regelbundet med samma träningsupplägg i minst 4-6 veckor och för att behålla motivationen samt utvecklas i din träning så rekommenderas att du förnyar och uppdaterar ditt träningsprogram med jämna mellanrum.

På https://ishapeme.se/webbshop/ hittar du ett nytt program ute varje 6:e vecka!

Ladda hem ditt eget träningsprogram i PDF-fil till mobil, iPad, dator eller skriv ut.

#GYM12019 TRÄNINGSPROGRAM innehåller bl.a BACK ATTACK, LEGDAY, UPPER BODY, BONUS PASS mm..

Läs mer: https://ishapeme.se/produkt/traningsprogram-gym-1-2019/

För att du ska lyckas med din träning & nå de resultat du vill ha!