Följ träningspasset BODYTONING – Effektiv träning helt utan vikter.

Ett träningspass som utmanar hela kroppen. Upprepa träningspasset 3 gånger varje vecka.

BODYTONING

– Knäböj med 3 puls 15 x 3

– Armhävningar 12 x 3

– Bredbenta knäböj 8 x 3

– Utfall fram höger ben x 15

– Utfall fram vänster ben x 15

– Sidoliggande benlyft 15/ben x 2

– Knäböjhopp 8 x 2

– Utfall bakåt, vartannat ben 8/ben x 3

– Höftlyft med knip 15 x 3

– Benspark bakåt 15/ben x 3

– Plankan 45 sek x 3

– Crunches 15 x 3

Vila 45 sekunder mellan varje set och övning.
Avsluta med en skön helkroppsstretch.

Kombinera gärna din träning med lågintensiv cardio i form av powerwalks. Variera i olika tempon i 45-60 minuter.

För att utmana dig med belastningen i vissa övningar kan du komplettera med motstånd i form av ett miniband tex. vid knäböj, sidoliggande benlyft, knäböjhopp och höftlyft.

Om någon övning inte känns bra så kan du ersätta den med någon annan.
Träna alltid in tekniken för att undvika skador och fokusera på muskelkontakten i den muskel som du tränar.
Om någon övning gör ont, avbryt omedelbart!

Tänk på vikten av en bra hälsosam och balanserad kosthållning för bästa resultat i kombination med din träning!
Komplettera din träning med SHAPE UP 4-VECKORS KOSTPLAN för ännu bättre resultat.

Kostplanen hittar du här: SHAPE UP 4-VECKORS KOSTPLAN

Ange rabattkod: KOSTPLAN för 25% rabatt!
NU: 89kr (ord.pris 119kr)

Har du några frågor eller funderingar så är du välkommen att höra av dig till info@ishapeme.se

Den här hemsidan använder cookies. Genom att fortsätta använda sidan godkänner du vår användning av cookies.  Lär dig mer